قیمت خرید حبوبات در بازار

قیمت خرید حبوبات در بازار

قیمت خرید حبوبات در بازار چند است؟ حبوبات در بازار در کیسه های متفاوت و با وزن مشخصی، توسط نمایندگی های فروش پخش و توزیع می شود. مصرف کنندگان جهت دسترسی آسان با مراجعه به مراکز، محصولات مرغوب خود را با قیمت بسیار مناسب می توانند خرید کنند.

قیمت خرید حبوبات در بازار

قیمت خرید حبوبات در بازار

آیا میدانید قیمت خرید حبوبات در بازار به صورت فله چقدر می باشد؟ خرید حبوبات ایرانی فله ای چه فرقی با حبوبات بسته بندی دارد؟
حبوبات ایرانی نمونه ای از مرغوب ترین محصولات کشور ایران به حساب می آید. حبوبات انواع مختلفی دارد از جمله انواع لوبیا، عدس، نخود و ماش، که این حبویات در استان های مختلفی کشت می شوند. برخی از محصولات مانند نخود، در استان کرمانشاه و برخی دیگر از محصولات مانند لوبیا در استان های مرکزی و فارس بصورت عمده تولید می کنند.

خرید و فروش حبوبات

امروزه انواع حبوبات در ایران از طریق اینترنت قابلیت خرید و فروش را دارد. با گسترش فناوری و اینترنت این امکان فراهم شد تا انواع حبوبات را به کشور های همسایه در کمترین زمان به فروش برسانید. همچین اینترنت در زمینه ی فروش داخلی بسیار کار را آسان کرده و موجب شده است تا به راحتی خرید حبوبات انجام شود.

کشور هایی مانند کردستان عراق و دیگر کشور های همسایه که همیشه درخواست حبوبات ایرانی را دارند. در امرکز خرید، انواع حبوبات بصورت مستقیم به خریداران عرضه می شود.

فایده های دو نوع از حبوبات

قیمت خرید حبوبات در بازار

لپه: یکی دیگر از پرکاربرد ترین حبوبات لپه می باشد که پخت آن سریع است. در لپه پتاسیم بالا و سدیم بسیار کمی وجود دارد، که برای بیماران با فشار خون بالا موثر است.

فیبر فراوان در لپه برای پیشگیری از یبوست، کاهش کلسترول خون، تنظیم قندخون و کاهش بیماری‌های قلبی مفید است. لپه هم مانند سایر حبوبات نفاخ است اما چون پوست آن گرفته می‌شود به مراتب نفخ آن کمتر می باشد.

و خیلی نیاز به خیس شدن ندارد. در هر ۱۰۰ گرم لپه خام ۳۶۰ کیلوکالری و در هر ۱۰۰ گرم لپه 120 کیلوکالری انرژی وجود دارد.

لوبیا چیتی: لوبیا چیتی از محبوب‌ترین حبوبات نزد مردم می باشد که کلسترول ندارد و قند موجود در آن در مقایسه با لوبیاهای دیگر کمتر است.

لوبیا چیتی به دلیل داشتن پروتئین فراوان، منبع غذایی مفیدی برای تامین پروتئین روزانه می باشد و از ابتلا به اختلالات کلیوی و پوکی استخوان جلوگیری می کند. در هر ۱۰۰ گرم لوبیا چیتی خام ۳۶۵ کیلوکالری و در هر۱۰۰ گرم لوبیا چیتی پخته ۱۲۷ کیلوکالری انرژی موجود است.

و در آخر بازار حبوبات در ایران، قیمت خرید انواع حبوبات را به اطلاع عمده فروشان و مشتری ها می رساند. که این قیمت ها از منابع معتبری دریافت شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز