فروش حبوبات

فروش مستقیم انواع حبوبات

فروش انواع حبوبات اگر به صورت مستقیم انجام شود چه مزیتی دارد؟ روش کار بازرگانی الیزا به چه صورت است؟
حبوبات با انواع مختلفی همچون نخود، لوبیا، عدس، لپه و ماش در ایران توسط مجموعه های مختلفی عرضه می گردد. تفاوت این مجموعه ها در نوع ارایه محصول است. بازرگانی الیزا با روشی نوین و عرضه مستقیم و بدون واسطه فروش داخلی و خارجی اقلام حبوبات را عهده دار است.
حبوبات به دلیل افتادن در یک سیکل فروش طولانی، دست به دست شده و همین امر موجب افزایش قیمت نهایی محصول می گردد. اگر بتوان محصول را مستقیما از شهر تولید شده هر کدام از حبوبات از کشاورز و یا کارگاه های بوجاری در سطح کشور به دست خریدار رساند می توان انواع حبوبات را با قیمت بسیار پایین تری به شکل مستقیم عرضه داشت.

روش کار بازرگانی الیزا

بازرگانی الیزا با فروش محصولات بدون محدودیت در تناژ، با قیمت پایه و با هدف کاهش واسطه ها پاسخگوی نیاز مشتریان در سطح کشور است. امید آنکه با حذف روش های سنتی فروش و جایگزینی روش های نوین بتوان گردش اقتصادی بهینه تری در کشور داشت. با اتخاذ روش فروش مستقیم در بازرگانی ها، علاوه بر قیمت مناسب تر، محصول در یک بازه زمانی کمتر به دست خریدار می رسد و سفارش دهندگان دغدغه پیدا کردن نوع محصول پیشنهادی خود را ندارند چرا که انواع حبوبات با رنج قیمتی و کیفیتی مختلف در بازرگانی هایی با سیستم فروش گسترده، قابل دستیابی و سفارش است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز