فروش انواع نخود

فروش انواع سایزهای نخود کرمانشاهی

نخود کرمانشاهی دارای سایزهای مختلف است. انواع این محصول در بازار بین فعالان حوزه حبوبات در طول سال همواره مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

کرمانشاه قطب تولید انواع سایزهای نخود

قطب اول تولید نخود در ایران استان کرمانشاه می باشد که از دیرباز در تولید این محصول دستی بر آتش داشته است. نخود برداشت شده ترکیبی از انواع سایزهای نخود است که تحت عنوان نخود لشکری، درهم و یا خرمنی به کارگاه های بوجاری منتقل شده و بر حسب سایز بوجار و دستچین می گردد.

نخود ریز(فلافلی)، سه خان(آبگوشتی) و دو خان(اعلا) پس از کیسه شدن جهت مصرف های مختلف به شهرهای مختلف بارگیری می شود. مسلما هر مقدار سایز نخود بزرگتر باشد و بار نیز تمیزتر باشد، قیمت بالاتری را به همراه خواهد داشت.

فروش انواع نخود کرمانشاهی

نخود ریز، سه خان و دو خان با توجه به نوع مصرف، هر کدام مشتری های مختص به خود داشته و نمی توان از لحاظ میزان فروش آن را دسته بندی کرد، زیرا انواع آن دارای فروش بالایی در بازار حبوبات است. معمولا نخود ریز فلافلی مورد توجه فست فودها و فلافلی هاست. نخود سه خان آبگوشتی را عمده فروشان، شرکت های پخش، کارخانه های بسته بندی و حتی خرده فروشان خریداری می کنند. نخود دو خان نیز که نخود اعلا محسوب می شود علاوه بر گروه قبلی توسط شرکت ها و کارخانه های برند نیز ثبت سفارش داده می شود. هر سه نوع نخود برای صادرات به بازاری برون مرزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بازرگانی الیزا نیز جزو عرضه کننده های مستقیم حبوبات داخلی و وارداتی است و انواع سایزهای نخود را کنار دیگر حبوبات عرضه می دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز