خرید فروش حبوبات

خرید و فروش حبوبات ایرانی و وارداتی

کنار حبوبات ایرانی، انواع حبوبات وارداتی نیز جایگاه ویژه ای در بازار ایران داشته و همواره بین فعالان این حوزه خرید و فروش می گردد. جهت این امر می توان با مشاورین این مجموعه نیز ارتباط گرفت.

به دلیل اهیمت حبوبات در وعده های غذایی ایرانیان، لازم است که در طول سال تنوع مختلفی از حبوبات در بازار وجود داشته باشد تا مصرف کننده در هر بازه زمانی به محصول مورد نظر خود دسترسی یابد. از اینرو با وجود تولید بالای حبوبات در شهرهای مختلف ایران، اقلام مختلف حبوبات وارداتی نیز سالانه به ایران وارد می گردد. در ادامه به اقلام مختلف این محصولات در بازار اشاره می کنیم.

انواع حبوبات ایرانی در بازار

نخود به شکل عمده درکرمانشاه و لرستان تولید و در سایزهای مختلف راهی بازار می شد. انواع مختلف لوبیا همچون چیتی، سفید، قرمز، چشم بلبلی در استان مرکزی، لرستان و غیره کشت شده و به شکل بوجار و دستچین عرضه می گردد. لپه ایرانی و لپه خارجی مانند لپه اتیوپی و استرالیا نیز از کارخانه های لپه سازی آذرشهر تبریز در سطح کشور پخش می گردد. عدس ایرانی و عدس خارجی به خصوص عدس کانادایی پاسخگوی نیاز خریداران عدس است. ماش نیز بیشتر در دزفول تولید شده و به شکل بوجار شده به فروش می رسد.

انواع حبوبات وارداتی در بازار

حبوبات وارداتی نیز بیشتر از کشورهای روسیه، کانادا، هند، اتیوپی، استرالیا، ازبکستان و قرقیزستان وارد گشته و خرید و فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. در میان این حبوبات می توان به نخود، عدس، لپه و لوبیا اشاره داشت. حتما بارها در بازار حبوبات، عدس کانادایی، نخود روس، نخود کانادایی، لپه استرالیا، لوبیا ازبک، لپه اتیوپی، عدس قرقیز، نخود هند و بسیاری از حبوبات وارداتی دیگر را شنیده اید!

خرید و فروش کلیه حبوبات

مراجعه به مراکز دارای انواع اقلام حبوبات وارداتی و ایرانی، گزینه خرید و فروش مطلوب برای هر شخص فعال در زمینه حبوبات به شمار می رود. کلیه حبوبات با کیفیت های مختلف در تمام طول سال در بازرگانی الیزا عرضه می گردد. جهت خرید و یا فروش محصول خود می توان با مشاورین این مجموعه در ارتباط بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز