فروش نخود عمده

خرید نخود کرمانشاه به صورت نقدی

خرید نخود کرمانشاه در بازارهای سنتی و فروشگاه های اینترنتی صورت می گیرد. آیا از فروش نخود کرمانشاه با قیمت مناسب و عمده اطلاع دارید؟ آیا تفاوت نخود معمولی و بوجاری کرمانشاهی را می دانید؟ خرید و فروش نخود در تهران و کرج چگونه است؟ آیا می دانید چگونه می توان عرضه کشوری نخود را داشته باشید؟

نخود کرمانشاهی بهترین نمونه نخودی است که در ایران تولید می شود. اگر بخواهیم نمونه دیگری را نام ببریم که دارای کیفیت نخود کرمانشاه باشد، می توان از نخود لرستان بالخص نخود نورآباد (دلفان) نام برد.

آنچه در این مقاله می خوانید:

نخود بوجاری کرمانشاه

اگر بخواهیم به صورت تخصصی به نخود کرمانشاه نگاه بکنیم، این محصول دارای نمونه های مختلف در سایزهای مختلف است. مصرف کنندگان عمده نخود کرمانشاه در شهرهای بزرگ مخصوصا تهران و کرج نخود کرمانشاه را بسته به نوع مصرفی که از آن دارند، خرید می نمایند.
به طور کلی به این محصول که به صورت عمده در دسته بندی های مختلف قرار می گیرد، نخود بوجاری کرمانشاه می گویند. پیشتر در مورد انواع نخود کرمانشاه صحبت کرده ایم.

انواع نخود کرمانشاه

نخود کرمانشاهی که در بازارهای سنتی مختلف و یا فروشگاه های اینترنتی عرضه می شود به صورت زیر دسته بندی می شود.

• نخود زیر بوجار
• نخود فلافلی (۵-۶)
• نخود سایز ۷
• نخود سه خان (۷-۸-۹)
• نخود دو خان (۸-۹)
• نخود تک خان (۱۰)

 

خرید نخود کرمانشاه

خرید نخود کرمانشاه

نخود کرمانشاه بیشترین مصارف را در ایران دارد. صنعت های مختلفی هستند که از نخود کرمانشاهی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. علاوه بر این ها، نخود کرمانشاه به صورت عمده و با قیمت های مختلفی که به نوع آن بستگی دارد در بازار عرضه می شود.
برای خرید نخود کرمانشاه می توانید به بازارهای سنتی مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. اگر به دنبال استفاده از روشی جدید هستید، می توانید با ما ارتباط گرفته تا در مورد جزییات آن به گفتگو بنشینیم.

فروش نخود کرمانشاه

بسیاری از کشاورزان و تولیدکنندگان نخود کرمانشاه نمی دانند محصول تولیدی خود را در چه بازاری به فروش برسانند. نخود تولید شده توسط کشاورزان اگر نخواهند آن را در مزرعه به فروش برسانند، بهترین حالت برای آن ها این است که این محصول را به کارگاه های بوجاری که در استان کرمانشاه وجود دارد بفروشند. کار دیگری که کشاورزان می توانند انجام دهند این است که نخود برداشت شده را به صورت کارمدی توسط کارگاه های بوجاری سورت بندی کنند و به دست مشتری اصلی و مصرف کننده برسانند.
صاحبان کارگاه های بوجاری یا به عبارت دیگر صنایع تبدیلی عرضه نخود در کشور، اصلی ترین تامین کننده نخود سایزبندی شده به شرکت های بسته بندی، عمده فروشان بزرگ کشور و یا حتی صادر کنندگان می باشند.
این دسته تولیدکنندگان نیز نخود خود را با شناختی که از بازار دارند به صورت نقد و یا اعتباری به این دسته از مشتریان می دهند. اما اگر به دنبال راه جدید و بازار فروش جدیدی برای نخود خود هستید، با ما در ارتباط باشید تا شرایط را با همدیگر بررسی کنیم.
منبع: حبوبات ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز