خرید عمده لوبیا قرمز

خرید عمده لوبیا قرمز بدون واسطه

از کجا می توان خرید عمده لوبیا قرمز و انواع حبوبات بدون واسطه را انجام داد؟ آدرس و شماره تماس کارخانه حبوبات و تامین کننده دست اول این محصولات چیست؟ قیمت روز حبوبات در مراکز فروش مستقیم چند است؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

خرید عمده لوبیا قرمز بدون واسطه

با افزایش جمعیت و گسترش بازار، متاسفانه دست دلال ها و واسطه ها در چرخه فروش بین تولید کننده و وارد کننده بسیار زیاد شده است. همین امر موجب افزایش قیمت حبوبات در زمان خرید شده است.

اما اگر خرید عمده لوبیا قرمز بدون واسطه انجام شود، امری واضح است که قیمت برای خریداران ارزان تر خواهد افتاد و این مورد هم به نفع خریداران و هم فروشندگان خواهد بود.

بنابراین اگر شما هم به دنبال تهیه انواع حبوبات با قیمت ارزان هستید حتما لازم است با پیدا کردن آدرس و شماره تماس مرکز پخش عمده حبوبات یا کارخانه بوجاری حبوبات، واسطه ها را از مسیر خود حذف کرده و حبوبات مورد نظر خود را با قیمت های رقابتی تهیه کنید.

افزون بر اینکه با خرید بدون واسطه حبوبات، شما می توانید در میان رقبای خود و در بازارهای مورد نظرتان، سهم فروش بالاتری را از آن خود کنید بعلاوه اینکه سود بیشتری نیز سهم تان خواهد شد.

قیمت لوبیا قرمز به صورت عمده

ممکن است زمان دریافت قیمت هر کیلو لوبیا قرمز با نرخ های متفاوتی مواجه شوید. این امر به دلایل زیر است:

  • لوبیا قرمز ایرانی است یا خارجی.
  • بار لوبیا قرمز تا چه اندازه تمیز است.
  • قیمت هر کیلو لوبیا برای بار عمده داده شده یا جزئی.
  • محصول امساله است یا پارساله.

ضمن اینکه قیمت لوبیا قرمز جگری براساس نوع محصول و کیفیت آن نیز متغیر است. با این حال هر چه کیفیت بهتری داشته باشد از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

به طور مثال لوبیا قرمز زنجان یکی از مرغوب ترین نوع حبوبات است با قیمت های متفاوتی در بازار خرید و فروش می شود. چرا که بوجاری و دستچین بودن آن تأثیر مستقیمی در قیمت گذاری محصول داشته و لازم است قبل از خرید به آن توجه کنیم. با این حال اگر شما به دنبال محصولی تمیز، یکدست، امسالی و باکیفیت هستید باید مبلغ بیشتری به عنوان قیمت لوبیا زنجان پرداخت کنید.

 البته اگر شما محصول را با حجم بیشتری خریداری کنید می توانید آن را با قیمت مناسب تر و ارزان تری تهیه کنید. چرا که امروزه مراکز فروش عمده حبوبات، برای افرادی که خرید خود را به صورت تناژ و در مقادیر بالا انجام می دهند، تخفیفات و قیمت های مناسب تری را در نظر گرفته اند.

خرید عمده لوبیا قرمز

در بازار امروز قیمت لوبیا قرمز کیلویی چند است؟

افرادی که می خواهند بدانند در بازار امروز لوبیا قرمز کیلو چند، باید در مورد این مسئله آگاهی لازم پیدا کنند که قیمت محصول در دو نمونه بوجاری و دستچین تفاوت های زیادی دارد.

ضمن اینکه محصولی که به صورت بوجاری به فروش می رسد نیز بسته به کیفیت و مقدار ضایعات قیمت های متفاوتی دارد. در حالی که نوع دستچین هیچگونه ضایعاتی نداشته و دارای قیمت بالاتری است.

همچنین خوب است بدانید خوب است بدانید فاکتورهای زیادی وجود دارد که می تواند بر قیمت لوبیا قرمز 1401 تاثیر بگذارد. از جمله این موارد می توان به حجم عرضه و تقاضا، نرخ ارز و ارزش پول کشور، حجم واردات، میزان کشت و برداشت و …. اشاره نمود. این موارد به صورت مستقیم بر قیمت امروز لوبیا تاثیر می گذارند.

ضمن اینکه خرید عمده لوبیا قرمز در فصل برداشت این محصول ارزان تر است. با این حال قیمت این محصول در بازار فروش لوبیا قرمز با وجود افزایش موجودی مناسب تر بوده و شما می توانید در این فصل با خرید تناژ بالا، بیشترین سود را ز آن خود کنید.

اما با توجه به اینکه مهم ترین عامل در قیمت انواع حبوبات چون لوبیا قرمز درشت، دلالان و واسطه ها است. این افراد سودجو با فروش و عرضه این محصول، موجب افزایش قیمت لوبیا قرمز در بازار روز می شوند.

بنابراین اگر شما خریدار لوبیا قرمز با قیمت ارزان هستید می توانید با مراجعه به تامین کننده و تولید کننده اصلی از جمله مجموعه الیزا آن را با نرخی رقابتی تهیه کنید.

ضمن اینکه ما امکان استعلام آنلاین قیمت روز هر کیلو لوبیا قرمز ایرانی و خارجی را برایتان فراهم کرده ایم تا بتوانید ضمن مقایسه قیمت ها، نوع و کیفیت محصولات، انتخابی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید.

قیمت روز انواع حبوبات

انواع لوبیا قرمز موجود در بازار ایران

ایران با داشتن شرایط آب و هوایی مناسب یکی از بزرگترین تولید کننده حبوبات چون لوبیا در جهان می باشد که انواع لوبیا از جمله لوبیا قرمز، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا چیتی، لوبیا سفید و … را با بهترین کیفیت  تولید کرده و روانه بازار می کند.

با این حال باید گفت در میان انواع لوبیا قرمز ایرانی و بعد از لوبیا قرمز زنجان، لوبیا قرمز خمین و لوبیا قرمز ازنا شهرت بالاتری داشته و از نظر کیفیت در بالاترین سطح قرار دارند.

اما علاوه بر انواع لوبیا قرمز ایرانی باید گفت امروزه در بازار با انواع لوبیا قرمز وارداتی نیز رو به رو می شویم که هر کدام دارای مشخصات و قیمت های متفاوتی هسستند.

در این بین لوبیا قرمز اتیوپی از نظر کیفیت در رده متوسطی و حتی پایینی قرار دارد و دارای قیمت ارزان تری می باشد. این نوع لوبیا دارای مشتریان خاص خود بوده و اغلب برای کارخانه های کنسروسازی و فروش فله عرضه می شود.

هر چند که لوبیا قرمز اراک و زنجان، به دلیل ویژگی های چون خوش طعم بودن، قرمز رنگ بودن و داشتن طعم خوب از محصولات پرفروش بازار به شمار می رود و دارای مشتریان بسیاری است. اما نمونه های خارجی دیگری از قبیل لوبیا قرمز قرقیز کیفیت بالاتر و سایز درشت تری دارد که به دلیل کیفیت بار و دستچین بودنش از قیمت قابل توجهی نیز برخوردار است.

ما در حبوبات الیزا متنوع ترین نمونه های لوبیا قرمز وارداتی و ایرانی را در اختیار شما قرار می دهیم

خرید عمده لوبیا قرمز بسته بندی از کارخانه

لوبیا قرمز محصولی است که به صورت فله ای و بسته بندی در بازار به فروش می رسد. نوع بسته بندی این محصول به دلیل حمل و نقل راحت تر، استفاده آسان تر، کیفیت بالاتر، بهداشتی بودن و … بسیار مورد استقبال قرار گرفته و بازار خرید فروش بسیار خوبی دارد.

از مهم ترین مشخصاتی که لوبیا قرمز مرغوب بسته بندی شده می تواند داشته باشد این است که

  1. تازه و تمیز باشد.
  2. به صورت کاملا بهداشتی عرضه گردد.
  3. دارای بسته بندی های مناسبی باشد.
  4. از لوبیا قرمز درجه یک تهیه شده باشد.
  5. ماندگاری خوبی داشته باشد.
  6. به صورت یکدست در اختیار مشتری قرار گیرد.
  7. دارای دانه های خوش رنگ و سالم باشد.

ضمن اینکه عاری از هر گونه نخاله، سنگ ریزه و… باشد. با این حال امروزه کارخانجات زیادی در سطح کشور قرار دارند که بسته بندی انواع حبوبات را برعهده گرفته اند. در این کارخانجات با استفاده از دستگاه های مخصوص لوبیا سورت بندی و بسته بندی شده و سپس روانه بازار می گردد.

 بسته بندی این محصول بسیار متنوع بوده و دارای وزن های مختلفی می باشد. اما در این میان لوبیا قرمز 900 گرمی یکی از پرفروش ترین نمونه محصولات است و چون وزن کمتری دارد برای مصارف خرده خریداری می شود.

اگر شما هم به دنبال خرید عمده لوبیا قرمز بدون واسطه از کارخانه حبوبات بسته بندی هستید ما در حبوبات الیزا این محصول را در کیفیت بالا و به طور مستقیم از کارخانه خود به شما عرضه می کنیم.

این محصولات که با برند هومسا در بازار عرضه می شوند از بهترین دانه های لوبیا قرمز در بازار تهیه شده و هم اکنون از طریق وبسایت فروش عمده حبوبات بسته بندی هومسا به سراسر کشور به فروش می رسند.

با خرید عمده لوبیا قرمز بسته بندی هومسا از کارخانه مناسب ترین محصول را برای فروشگاه خود تهیه نمایید

خرید لوبیا قرمز بسته بندی

فروش لوبیا قرمز عمده از کارخانه بوجاری

بهتر است بدانید لوبیا قرمز برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر کارخانجات تولید مواد غذایی خرید لوبیا قرمز عمده را در برنامه خرید خود قرار می دهند، چرا که به این صورت می توان از هزینه های اضافی خوداری نمود.

ضمن اینکه خرید عمده لوبیا قرمز برای ارگان های مختلف و تهیه غذای آن ها با قیمت مناسب اهمیت بسیاری دارد. از این رو تمامی مراکزی که حبوبات را در مقادیر بالا مصرف و یا عرضه می کنند به دنبال خرید مستقیم حبوبات از کارخانه بوجاری هستند.

از این رو ما در مجموعه و شرکت الیزا انواع محصول چون لوبیا قرمز تازه، لوبیا قرمز ریز، لوبیا قرمز درشت و … به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه بوجاری در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

بیشترین خرید و فروش لوبیا قرمز توسط موارد زیر صورت می گیرد:

  • عرضه و فروش عمده در سطح شهر
  • عرضه در فروشگاه های خرده فروشی حبوبات
  • استفاده در هتل، رستوران ها و مراکز تهیه غذا
  • استفاده برای پخت غذا در سازمان ها و ارگان ها
  • تهیه مواد اولیه کارخانجات کنسرو سازی
  • تهیه محصول برای شرکت های بسته بندی حبوبات

اگر شما هدف خرید خود را انتخاب کنید می توانید محصولی که از نظر کیفیت و قیمت مناسب باشد تهیه کنید، برای نمونه برای کارخانجات تهیه کنسرو مواد غذایی یا مراکز تهیه غذاهای ارگان ها بهتر است از لوبیا قرمز فله ای که دارای سایز ریزتر، کیفیت معمولی تر و دستچین نشده هستند، استفاده کنند.

اما خرید لوبیا قرمز برای شرکت های بسته بندی باید بالاترین کیفیت را داشته باشد و علاوه بر شکل ظاهری مطلوب، بهتر است طعم و کیفیت پخت بالایی داشته باشد. قیمت عمده لوبیا قرمز برای این منظور گران تر خواهد بود.

قیمت لوبیا قرمز کیلویی را از ما در شرکت بازرگانی الیزا با نرخ رقابتی و کف بازار بخواهید

فروش عمده لوبیا قرمز

خرید اینترنتی حبوبات عمده در وبسایت الیزا

امروزه تولید کنندگان انواع حبوبات مخصوصا لوبیا برای راحتی خود و مشتریان سایت هایی را طراحی کرده اند که محصول خود را در آن به فروش می رسانند.

ضمن اینکه بسیاری از تامین کنندگان دست اول و واردکنندگان حبوبات نیز از طریق دنیای مجازی روشی خوب و مستقیم را برگزیده اند تا محصولات خود را در مسیری سالم و بدون حضور واسطه ها عرضه کنند.

از این رو ما نیز در وبسایت الیزا که از معتبرترین و شناخته ترین فروشگاه ها برای عرضه حبوبات به شمار می رود واسطه ها را از میان برداشته ایم و بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را به شما عرضه می داریم.

مجموعه ما ضمن عرضه و فروش عمده انواع حبوبات ایرانی و خارجی، بهترین نوع حبوبات را انتخاب کرده و سپس در بهداشتی ترین محیط سورت بندی و بسته بندی می کند.

بنابراین شما با مراجعه به وبسایت ما می توانید در کمترین زمان ممکن و به صورت مستقیم محصول خود را تهیه کنند. در ضمن دسترسی به قیمت آنلاین لوبیا قرمز در وبسایت الیزا و از طریق تماس با کارشناسان فروش ما به راحتی امکانپذیر است.

ضمن اینکه شما می توانید با اخذ نمایندگی فروش حبوبات فله و بسته بندی از ما با امتیازات ویژه ای و سود بالاتی در بازار حبوبات کشور فعالیت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز