فروش نخود درجه یک کرمانشاه

قیمت نخود روز در بازار امسال چند است؟ نخود کرمانشاه

قیمت نخود روز در سال 1401 هم با توجه به تورم با افزایش روبرو شد. با این حال قیمت روز نخود درجه 1 کرمانشاه و نرخ خرید عمده نخود صادراتی در بازار امروز چند است؟ از کجا می توان قیمت دست اول را به دست آورد؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت نخود روز در بازار امروز

نخود یکی از انواع حبوباتی است که در حال حاضر در سایزهای مختلف و مقادیر بالا در کشور تولید شده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود. ضمن اینکه این نوع حبوبات مصرف نسبتا بالایی دارد و به همین دلیل افراد بسیاری در بازار خرید و فروش حبوبات، این محصول را از تولیدکنندگان دست اول تهیه نموده و در بازارهای مورد نظر خود عرضه می کنند.

اما مسئله مهمی که در بازار خرید و فروش نخود اهمیت دارد، قیمت بروز نخود است. چرا که با دست یافتن به مناسب ترین قیمت روز خرید نخود قطعاً می توان یک بازار رقابتی ایجاد نمود و ضمن فروش بالاتر در میان رقبا از حاشیه سود بیشتری هم بهره مند شد.

در این میان باید گفت یکی از بهترین راهکارهای به دست آوردن مناسب ترین و ارزان ترین قیمت روز نخود در بازار، پیدا کردن تامین کنندگان و تولیدکنندگان دست اول این محصول است.

چرا که در صورت خرید غیرمستقیم امکان صدرصدی افزایش قیمت نخود روز وجود دارد. ضمن اینکه ممکن است شما محصولی را از واسطه خریداری کنید که ضمن قیمت بالاتر دارای کیفیت پایین تری نسبت به محصول قیمت مناسب و باکیفیت تامین کننده اصلی داشته باشد.

حالا که بحث کیفیت به میان آمد باید گفت حتما شما هم می دانید که نخود کرمانشاه یکی از مرغوب ترین نخودهای تولید شده در کشور است که امروزه به وفور مورد معامله قرار می گیرد. از این رو اغلب خریداران عمده نخود، برای قیمت نخود روز در بازار به دنبال استعلام

  • قیمت روز نخود کرمانشاه
  • قیمت روز نخود ریز فلافلی
  • قیمت روز نخود درشت ابگوشتی در بازار
  • قیمت روز نخود پاییزه
  • قیمت روز نخود بهاره
  • قیمت نخود دیم و آبی در بازار روز
  • قیمت نخود به روز

و… هستند. با این حال اگر شما هم قصد خرید عمده این محصول را با قیمت مناسب دارید و به دنبال خرید مستقیم و بدون واسطه هستید ما به شما مجموعه بازرگانی الیزا را پیشنهاد می دهیم. چرا که کارشناسان فروش این شرکت بازرگانی ضمن اعلام قیمت نخود به نرخ روز، به عنوان تامین کننده مستقیم بهترین و باکیفیت ترین محصول را در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت نخود امروز کرمانشاه را تنها با یک تماس تلفنی یا از طریق شبکه های اجتماعی از ما در حبوبات الیزا بخواهید

قیمت روز نخود در سال 1401

این روزها با وجود تورم و افزایش روزافزون قیمت حبوبات، قیمت نخود امسال هم دستخوش تغییرات شده است. هر چند که قیمت 1 کیلو نخود طی سال های گذشته تغییرات زیادی نداشت و چه به صورت عمده یا خرده در ثبات قیمتی خرید و فروش می شد.

اما در سال 99 با تغییرات بسیاری که در شرایط اقتصادی کشور رخ داد قیمت نخود روز در بازار با تحول بسیاری روبرو شد. هم اکنون نیز این بازار نه تنها به ثبات نرسیده بلکه همچنان به روندی صعودی در حال افزایش است. شاید در چند ماه گذشته با امید بر اینکه بازار ثبات پیدا کند امیدوار بودیم که قیمت نخود در سال 1401 هم یا ثبات بیابد و یا با افزایش میزان تولید در حد کمی کاهش پیدا کند.

اما متاسفانه این موارد اتفاق نیافتاد و هم اکنون قیمت نخود سال 1401 با نرخ 33 تا 44 هزار تومان در بازار ارائه می شود. اما باز هم می توان گفت موارد بسیاری در قیمت نخود کرمانشاه 1401 تاثیر دارد که در این میان می توان علاوه خرید بدون واسطه به

  • کیفیت پخت نخود و طعم آن
  • سایز نخود و یکدست بودن بار
  • میزان تمیزی یا ضایعات موجود در بار
  • میزان دانه های سالم و خراب
  • امساله یا پارساله بودن نخود

اشاره نمود. ضمن اینکه قیمت نخود 1401 با توجه به میزان کشت و برداشت این محصول، میزان عرضه در بازار، حجم صادرات، میزان تقاضا برای خرید نخود و بسیاری پاارمترهای دیگر می تواند کاهش یا افزایش پیدا کند.

فصل خرید و زمان سفارش شما هم یک عامل مهم برای قیمت نخود روز در بازار امسال می باشد

قیمت روز انواع نخود کرمانشاه

قیمت عمده نخود فله ای

حتما در جریان این موضوع هستید که همواره خرید عمده مشمول قیمت های پایین تر و مناسب تر است. در این میان قیمت روز نخود عمده نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما می توانید با خرید عمده نخود مناسب ترین نرخ را بپردازید.

اما چند نکته برای تعیین قیمت نخود عمده در بازار وجود دارد که اولین مورد قیمت نخود تناژ بالاست. به طوری که قیمت نخود فله با توجه به حجم خرید شما می تواند مناسب تر شود.

بنابراین اگر می خواهید مناسب ترین و ارزان ترین قیمت روز نخود کرمانشاهی را به دست بیاورید علاوه بر خرید بدون واسطه می توانید با افزایش میزان خرید خود رقابتی ترین نرخ را تهیه کنید.

اما مسئله دیگری که در قیمت نخود به صورت عمده تاثیر مستقیم دارد، خرید نخود تازه و امساله یا کهنه و سردخانه ای است. پس اگر هنگام خرید محصول را با قیمت بسیار کمتر به شما عرضه کردند حتما در این موضوع شک کنید.

چرا که قیمت نخود امروز در بازار تا حدودی نرخ مشخصی دارد و همان طور که گفته شد با توجه به شرایط خاص این نرخ می تواند برای شما کاهش بیابد.

اما متاسفانه افراد سودجوی بسیاری در بازار حبوبات ایران هستند که با عرضه محصولات کهنه و یا ترکیب نخود امساله و پارساله ان را با نرخی بسیار ارزان تر به شما می فروشند.

پس حتما مراقب سودجویان باشید که نخود کهنه پارساله را با قیمت نخود تازه خرید نکنید؛ بلکه به مراکز معتبری مراجعه نمایید که علاوه بر ارائه قیمت تضمینی نخود، محصولی درجه 1، تازه و مرغوب را به شما عرضه کند.

مسئله دیگر سایز نخود است که می تواند  قیمت نخود روز را دستخوش تغییر کند. ب طوری که قیمت‌نخود درشت نرخ متفاوتی با قیمت عمده نخود فلافلی دارد.

اما در این میان باز هم افرادی هستند که با ترفندهای مختلف حجم اندکی از نخود ریز و نامرغوب را در بار نخود درشت و درجه 1 ترکیب می کنند و این محصول را نیز به عنوان نخود ممتاز و فرد اعلاء به شما می فروشند. شما هم با تصور اینکه بهترین نخود را با قیمت رقابتی تهیه کرده اید در دام این افراد قرار می گیرید.

حتما قبل از دریافت قیمت عمده نخود و لوبیا و یا هر نوع حبوبات دیگری حتما با پرس و جو و اطمینان به فروشنده برای خرید عمده حبوبات اقدام کنید.

قیمت خرید عمده نخود بسته بندی شده 900 گرمی

اما علاوه بر خرید عمده نخود فله ای امروزه نخود بسته بندی نیز چه در بازارهای داخلی و چه در حوزه صادرات نخود به خوبی خرید و فروش می شود. در واقع با تغییر سبک زندگی انسان ها و سهولت و سرعت در استفاده محصولات مختلف شرت های بسیاری انواع حبوبات بسته بندی شده را تولید و روانه بازار می کنند.

در این میان باید گفت علاوه بر تمامی مواردی که بر قیمت نخود روز به صورت فله ای تاثیر دارند، قیمت نخود بسته بندی شده را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهند.

ضمن اینکه قیمت نخود پاک شده امروز با توجه به پارامترهای دیگری از قبیل

  • نوع بسته بندی(سلفونی، وکیوم، سطلی و…)
  • میزان تمیزی محصول
  • عدم وجود نخاله و ضایعات
  • کیفیت برند
  • هزینه های انبارداری و کارگری و خط تولید و…

بستگی دارد. اما اگر می خواهید قیمت نخود 900 گرمی را به صورت کاملاً رقابتی و مناسب تهیه کنید به شما پیشنهاد می شود این محصول را به صورت عمده و از کارخانه تولیدکننده حبوبات بسته بندی شده تهیه کنید.

با این حال خوب است بدانید ما در حبوبات الیزا با توجه ب نیاز مشتریانمان در بازار حبوبات، اقدام به راه اندازی کارخانه تولید حبوبات بسته بندی کرده ایم و محصولات باکیفیت و مرغوب خود را به صورت کاملاً پولیش شده و بهداشتی در بسته بندی های 900 گرمی با برند هومسا عرضه می کنیم.

در این شرایط علاوه بر ارسال و فروش حضوری و اینترنتی محصولات خود در سراسر کشور بدون واسطه، قیمت صادرات نخود و قیمت نخود روز را به صورت بسته بندی در کف بازار در نظر گرفته ایم. ضمن اینکه با اعطای نمایندگی فروش حبوبات بسته بندی شده هومسا، امتیازات ویژه ای را برای شما در نظر می گیریم.

جهت استعلام قیمت نخود درجه یک کرمانشاه صورت بسته بندی شده و عمده تنها کافیست با کارشناسان فروش ما که شماره هایشان در وبسایت حبوبات بسته بندی هومسا درج شده است تماس گرفته و ضمن ثبت سفارش از مشاوره های رایگان آن ها نیز بهره مند شوید.

هومسا علاوه بر نخود بسته بندی انواع حبوبات و غلات درجه 1 را نیز به صورت بسته بندی شده به شما عرضه می کند

قیمت آنلاین نخود در بازار امروز

با توجه به اینکه قیمت نخود روز در خرید و فروش عمده این محصول اهمیت بسیاری دارد بنابراین امروزه ما در الیزا این امکان را برایتان فراهم کرده ایم تا به صورت آنلاین و از طریق شبکه های اجتماعی قیمت نخود هر کیلو فله ای را دریافت کنید.

ضمن اینکه دیگر نیازی نیست برای استعلام

  • قیمت روز نخود در بازار کرمانشاه
  • قیمت روز نخود آذرشهر
  • قیمت روز نخود لرستان
  • قیمت روز نخود در بازار تهران
  • قیمت نخود در زنجان
  • قیمت نخود لرستان
  • قیمت نخود مشهد
  • قیمت نخود همدان
  • قیمت نخود هرسین

و دیگر شهرهای کشور، زمان بسیاری را صرف کنید و حضوری به بازارهای سنتی بروید. بلکه می توانید تنها با یک تماس تلفنی ساده یا ارسال پیام به کارشناسان فروش ما جدیدترین و به روزترین لیست قیمت ها را در بازار حبوبات دریافت نمایید.

همچنین علاوه بر دریافت لیست قیمت عمده نخود در کرمانشاه از ما می توانید قیمت ما را با دیگر مراکز مقایسه کرده و با توجه به کیفیت محصولاتمان در کنار قیمت کف بازار که برایتان در نظر گرفته ایم خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

معرفی انواع نخود کرمانشاه و سایزهای آن

همان طور که پیش تر به این موضوع اشاره شد یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت نخود کرمانشاه به روز، سایز و اندازه این محصول است.

با این حال اگر قصد دارید علاوه بر قیمت نخود روز، انواع نخود موجود در بازار را نیز بشناسید باید گفت نخود کرمانشاه به 2 دسته کلی نخود ریز و نخود درشت تقسیم می شود، این محصولات نخود هایی با سطح کیفیت متفاوت هستند که از طرفی، موارد مصرف مختلفی هم دارند.

  • نخود هایی با سایز 4 و 5 و 6: نخود های ریز محسوب شده.
  • نخود های با سایز 7 و 8 و 9 و 10: نخود های درشت به شمار می رود.

نخود درشت در بازار نخود آبگوشتی نام گرفته و نخود ریز را نخود فلافلی می گویند.

اکثراً از نخود های ریز در تهیه فلافل و تهیه لپه در کارخانه های لپه سازی استفاده می کنند، اما نخود درشت را در پخت و پز مورد استفاده قرار می دهند.

این نخودها که در ابتدا ضایعات زیادی دارند، در مرحله نخست با پنکه تمیز می شوند تا نخاله های سبک از آن جدا شوند. سپس از طریق دستگاه بوجاری تمیز و سورت بندی می شوند.

سایز 5-6 برای فلافل جدا میشوند که اغلب این نخودها بهاره هستند، یعنی بهار کشت می شوند و تابستان برداشت.

سایز بعدی سایز 7 و 8 میلی متر است که مقداری از فلافلی درشت تر است اما برای فروش فله و افرادی که به دنبال قیمت ارزان نخود عمده هستند مناسب است.

همچنین نخودی که در آن از نخودهای سایز 7 و 8 و 9 ترکیب می شود به سه خان معروف 50است که  درصد آن را نخود سایز 8 و 50 درصد باقیمانده را نخودهای سایز  7 و 9 تشکیل می دهند.

همچنین به نخودی که نخود سایز 8 و 9 به صورت  50 -50 آن را تشکیل می دهند نخود دو خان می گویند. این محصول کیفیت و البته قیمت بالاتری دارد سایز 9-10 که به صورت 50-50 ترکیب می شود و سایز درشت تری دارد. نخود تک خان هم به  نخودی می گویند که سایز آن 10 میلی متر است.

فروش عمده نخود با توجه به کاربرد و نیاز مصرف کنندگان در بازارهای داخلی و خارجی متفاوت است

قیمت عمده حبوبات

خرید عمده نخود ممتار کرمانشاه

حتما شما هم درباره نخود کرمانشاه و کیفیت بی نظیر آن شنیده اید. اما مسئله ای که خوب است بدانید این است که در لرستان نیز انواع نخود با کیفیت خوب کشت و برداشت می شود که البته کیفیت آن به پای کیفیت نخود کرمانشاه نمی رسد.

بنابراین اگر شما هم قصد خرید عمده نخود ممتاز و درجه 1 کرمانشاه را دارید باید گفت

  • قیمت نخود آبی
  • قیمت نخود دیم
  • قیمت نخود بهاره
  • قیمت نخود پاییزه

دارای تفاوت هستند و با توجه به نوع محصول نرخ فروش عمده آن متغیر خواهد بود. همچنین برای دریافت قیمت جدید نخود می توانید با ما در ارتباط باشید. همچنین اگر به دنبال شناخت بازارهای گوناگون و نوع نخود مصرفی آن ها هستید ضمن استعلام قیمت به روز نخود، ما مشاوره های لازم را به صورت کاملاً رایگان و با تکیه بر تجریباتی که در بازار حبوبات ایران داریم در اختیارتان قرار می دهیم.

قیمت نخود صادراتی کرمانشاه

همانطور که می دانید نخود کرمانشاه از جمله حبوبات صادراتی ایران است که در کشورهای همسایه طرفداران بسیاری دارد. از این رو هر ساله حجم قابل توجهی از این محصول روانه بازارهای صادراتی از جمله عراقريال پاکستان و افغانستان می شود.

در این میان خوب است بدانید در صادرات نخود به عراق معمولاً نخودهای سایز کوچک مانند نخود فلافلی یا سایز 7 و 8 به فروش می رسد.

اما برای صادرات نخود کرمانشاه به افغانستان و پاکستان اغلب نخودهای سایز درشت مانند 8 و 9 و حتی 10 میلی متر عرضه می شود.

فروش مستقیم انواع حبوبات در شرکت الیزا

با توجه به تمام توضیحاتی که در زمینه قیمت نخود فله کرمانشاه و خرید وف روش این محصول گفته شد، اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز خرید عمده حبوبات برای تهیه نخود فله ای یا بسته بندی هستید می توانید با ما در حبوبات الیزا در ارتباط باشید.

در واقع ما در شرکت بازرگانی بهترین و مرغوب ترین محصول را برایتان تامین می کنیم، ضمن اینکه با فروش بدون واسطه به صورت اینترنتی یا حضوری کمترین قیمت را ارائه می دهیم.

همچنین در تمامی فصل ها به عنوان تامین کننده اصلی حبوبات، سفارشات شما را تامین می کنیم. در زمینه  قیمت نخود صادراتی کرمانشاه نیز علاوه بر اینکه با ارائه قیمت رقابت، سود بیشتر و فروش بالاتری را در بازارهای خارجی برایتان به ارمغان می آوریم بلکه امکان انجام تمامی امور گمرکی را نیز برایتان فراهم کرده ایم.

ضمن اینکه شما می توانید کیسه های نخود صادراتی را به دلخواه خود و با برند مورد نظرتان نیز سفارش داده و از درب کارخانه تحویل بگیرید.

ضمن اینکه در کنار استعلام قیمت نخود روز، برای دریافت مشاوره در زمینه امور صادراتی نیز می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

4 دیدگاه دربارهٔ «قیمت نخود روز در بازار امسال چند است؟ نخود کرمانشاه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز