لوبیا قرمز اتیوپی

توزیع لوبیا قرمز اتیوپی در ایران

لوبیا قرمز اتیوپی از جمله حبوبات وارداتی است که هر ساله به کشور وارد شده و توسط توزیع کنندگان در سطح کشور به خریداران عرضه می گردد.

یکی از کشورهای وارد کننده لوبیا به ایران اتیوپی است. لوبیا این کشور نسبت کیفیت به قیمت مناسبی داشته و در زمانی که ایران با کمبود لوبیا قرمز تازه مواجه می شود و یا هنگامی که قیمت لوبیا ایرانی افزایش می یابد، این لوبیا با استقبال خوبی وارد ایران شده و توزیع می گردد. البته علاوه بر اتیوپی، کشورهای ازبکستان، قرقیزستان، کانادا، چین و غیره نیز وارد کننده لوبیا قرمز به ایران هستند.

لوبیا قرمز اتیوپی از لوبیا ایرانی مقداری ریزتر بوده و هر چند کیفیت آن به لوبیا ایرانی نمی رسد ولی کیفیت نسبتا مناسبی داراست. این محصول پس از واردات توسط تجار، بطور عمده در سطح کشور پخش می شود. خوشبختانه در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از شرکت ها و وارد کننده ها فضای کار خود را به اینترنت کشانده اند تا خریداران در داخل و خارج کشور دسترسی آسان تری به فعالان حوزه حبوبات داشته باشند. با مراجعه به این مراکز آنلاین و آپدیت به راحتی می توان از قیمت این محصول در طول سال آگاه شد و در صورت نیاز، آن را ثبت سفارش ویا خرید نمود.

بازرگانی الیزا نیز فروش مستقیم و توزیع لوبیا قرمز اتیوپی را در سطح کشور به عهده دارد. خریداران در هر شهر ایران می توانند جهت دریافت لیست قیمت و یا خرید با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز