بازار نخود

بازار نخود ایران با قیمت روز

بازار نخود در انواع مختلف ایرانی و خارجی همیشه در ایران داغ بوده و است. نخود کرمانشاه به عنوان بهترین نخود ایرانی، با سایزهای ریز و درشت جهت فروش عمده داخلی و صادرات با قیمت مناسب عرضه می شود. دریافت لیست قیمت نخود درشت کرمانشاهی و همچنین نخود ریز فلافلی ایرانی و نخود فرنگی روسیه به آسانی قابل تهیه است. اما چگونه؟ خرید فله ای آن در تهران و کرمانشاه به چه صورت است؟

نخود یکی از حبوبات پرمصرف در سفره های ایرانیان است. این محصول در غذاهای سنتی و حتی فست فودی ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد. در غذاهایی همچون آبگوشت و فلافل، نخود به عنوان ماده اولیه اصلی به کار می رود. به همین دلیل خرید و فروش نخود در صدر جدول عرضه و تقاضا حبوبات قرار می گیرد.

انواع نخود در ایران شامل ایرانی و خارجی است. نخود ایرانی خود به سایزهای دو خان، سه خان و فلافلی تفکیک می شود که نخود دو خان نسبت به نخود فلافلی سایز درشت تری داراست و نخود سه خان نیز سایز متوسطی دارد.

جدیدترین قیمت بازار نخود

پارامترهای تعیین قیمت نخود، لیست قیمت روز آن را رقم می زند. بنابراین با توجه به اینکه قیمت بازار نخود در حال نوسان است و متغیر می باشد، جهت اطلاع از قیمت روز آن قبل از خرید و فروش نخود بایستی با فعالان حوزه نخود در ارتباط بود تا با اطلاعات جامع آن را خریداری نمود و یا عرضه کرد.

واردات و صادرات نخود

صادرات نخود اعلا کرمانشاهی به دلیل کیفیت بالای آن همه ساله به کشورهای عربی انجام می شود، و از آن سو واردات نخود نیز به بازار ایران انجام می گردد. یکی از نخودهای پرمصرف وارداتی نخود روس است. که نوع فرنگی آن که ریز و ارزان است برای تولید فلافل استفاده می شود.

جهت دریافت لیست قیمت انواع نخود ایرانی و خارجی و یا خرید آن از کرمانشاه و تهران و همچنین دیگر شهرها با مجموعه حاضر در تماس باشید.

منبع: حبوبات ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز