بازار عدس کانادایی

بازار عرضه عدس کانادایی اخضر و هاروست

عدس کانادایی اخضر حب و 777 و همچنین برند هاروست دو نوع عدس سبز کانادایی در بازار است که با توجه به شناخته بودن آن در میان خریداران و قیمت و کیفیت، به طور متفاوتی عرضه می گردد.

بازرگانی الیزا در این مطلب بر آن است که به شرح دو نوع دیگر عدس کانادایی اشاره داشته باشد. عدس کانادایی با برند اخضر و هاروست دو نوع عدس پر فروش در بازار ایران است که توضیح مختصری بر آن خواهیم داشت.

قیمت و کیفیت عدس کانادایی اخضر

عدس کانادایی اخضر به دو شکل اخضرحب و اخضر777 وارد و عرضه می گردد. تفاوت این دو نوع عدس در کیفیت آن است به طوریکه نوع 777 نسبت به حب یک پرده سبزتر و یکنواخت تر است. در نتیجه قیمت آن مقداری بیشتر می باشد. عدس اخضر به طور کلی از لحاظ قیمت و کیفیت، جزو عدس متوسط کانادایی به شمار می رود ولی به طور کلی خرید و فروش قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد.

قیمت و کیفیت عدس کانادایی هاروست

عدس کانادایی هاروست یک برند کمتر شناخته شده در بازار ایران است، از این رو جزو کم عرضه ترین عدس های کانادایی به شمار می رود. این عدس با گریدهای مختلف، در نتیجه قیمت و کیفیت های متفاوتی وارد می گردد. این محصول بسته به میزان سبزی و یکنواخت بودن نرخ مختلفی داراست و می توان آن را از شرکت های بازرگانی وارد کننده خرید نمود.

بازرگانی الیزا عرضه کننده انواع برندهای عدس کانادایی از جمله اخضر و هاروست می باشد که آن را با قیمت پایه در دسترس مشتریان قرار می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز