پخش عمده لپه

پخش عمده لپه ریز سورت ایرانی

لپه ریز ایرانی سورت شده دارای چه جایگاهی در میان انواع لپه های موجود در بازار است؟ پخش عمده و مستقیم این محصول به چه صورت است؟

لپه فرآوری شده از نخود لپه ایرانی، جزو حبوبات مصرفی ثابت در هر خانه ایرانی بوده که به شکل فله و بسته بندی به شکل عمده پخش و در دسترس خریداران قرار می گیرد. در میان انواع مختلف لپه که به چندین دسته لپه ایرانی و خارجی (اتیوپی، استرالیا، روسیه و کانادا)، ریز و درشت، سورت شده و سورت نشده تقسیم می شود، لپه ایرانی ریز سورت شده که از لحاظ شکل ظاهری تمیز و یکدست است و از لحاظ پخت نیز، خوش پخت بوده مرغوب ترین لپه عنوان شده و قاعدتا در میان سایر لپه ها قیمت بالاتری را داراست. زیرا برخلاف دیگر حبوبات، لپه هر چقدر ریزتر باشد مرغوب تر است، بنابراین با استفاده از دستگاه های سورتینگ، لپه ریز از درشت جدا شده تا خوش پخت ترین لپه ایرانی آماده فروش شود. قابل ذکر است که خوش پخت به معنای زود پختن نیست زیرا اگر زمان پخت از مدت زمانی کمتر باشد لپه له شده و از آن سو اگر زمان پخت زیاد باشد، لپه دیرپز بوده و محصول مرغوبی به شمار نمی رود.

پخش عمده لپه ممتاز ایرانی از کارخانه لپه سازی آذرشهر که مجهز به دستگاه های سورتینگ بوده به صورت مستقیم انجام می شود. جهت خرید لپه ریز ایرانی سورت شده به شکل عمده، می توان با مشاورین این مجموعه ارتباط گرفت تا خریدی بی واسطه را از کارخانه لپه سازی آذرشهر تجربه نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز