بهترین نوع لپه

لپه زرد ریز استرالیا بهترین نوع لپه

یکی از بهترین نوع لپه تولید شده در کاخانه های لپه سازی آذرشهر، لپه زرد و ریز سورت شده استرالیا است که خوش پخت بوده و کیفیت و مرغوبیت مناسبی داراست.

کیفیت لپه همیشه با سایز آن رابطه عکس دارد، به این صورت که لپه هر مقدار ریزتر باشد باکیفیت تر و مرغوب تر و بنابراین خوش پخت تر است. بنابراین لپه ریز سورت شده یکی از بهترین نوع لپه است. نخود لپه زرد استرالیا از جمله نخود لپه های خارجی است که کنار انواع نخود لپه های خارجی مانند هندی، تانزانیا، اتیوپی و غیره سالانه وارد ایران شده و در کارخانه های لپه سازی آذرشهر به لپه فرآوری می گردد. تمامی این انواع لپه به چند شکل ریز، درشت و درهم تولید می گردد. البته به این معنا نیست که لپه درشت پخت خوبی ندارد ولی نسبت به سایر انواع لپه کیفیت پایین تری دارد و دیرپز و یا زودپز است. در صورتی که بهترین نوع لپه زرد خوش پخت بوده و زودپز یا دیرپز نیست.

بازرگانی الیزا کنار سایر حبوبات بهترین نوع لپه زرد ریز استرالیا را نیز به خریداران عرضه می دارد. جهت گرفتن قیمت این محصول و یا خرید آن در هر مقدار و تناژی می توان با مشاورین مجموعه ارتباط گرفت تا در کمترین زمان پاسخگوی شما باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز