قیمت لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز کیلویی

قیمت لوبیا قرمز کیلویی ایرانی و خارجی بر اساس درشت بودن، رنگ محصول و طعم آن تعیین می شود. در بازار امسال خرید عمده لوبیا قرمز ایرانی (لوبیا قرمز خمین لوبیا قرمز ازنا لوبیا قرمز زنجان و… ) با چه نرخی انجام می شود؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت لوبیا قرمز کیلویی ایرانی و خارجی

یکی از پرطرفدارترین لوبیاهایی که در ایران محبوبیت زیادی دارد لوبیا قرمز یا همان لوبیا کلیوی است. چرا که علاوه بر ظاهر زیبا دارای طعم عالی و خواص بیشماری می باشد. امروزه چند نوع لوبیا قرمز ایرانی و خارجی در بازارهای فروش وجود دارد که عمدتا فروش آنها به صورت بسته بندی و یا به شکل فله ای انجام می گیرد.

البته چون قیمت انواع لوبیا قرمز با تغییراتی مواجه است بنابراین شما برای دسترسی به قیمت روز لوبیا قرمز بهتر است با واحدهای فروش عمده به طور مستقیم در ارتباط باشید. فراموش نکنید که قیمت لوبیا قرمز کیلویی ایرانی به صورت دستچین و سایز درشت مربوط به خمین، ازنا، الیگودرز و دیگر شهرهای ایران نرخ بالاتری دارد.

در صورتی که قیمت لوبیا قرمز کیلویی جگری خارجی مانند لوبیا قرمز اتیوپی با نرخ پایین تری به فروش می رسد. پس لوبیا قرمز قیمت های متنوعی دارد که در تعیین آن عوامل مختلفی تاثیر گذار است نظیر:

  • ایرانی و یا خارجی بودن
  • بوجاری و دستچین شدن
  • نوسانات ارز در کشور
  • سایز محصول
  • رنگ محصول
  • لوبیا قرمز بسته بندی یا فله
  • نحوه خرید
  • میزان تقاضا
  • و…

دریافت قیمت لوبیا قرمز در تهران - مرجع عرضه حبوبات ایرانی و خارجی | حبوبات  الیزا

قیمت لوبیا قرمز کیلویی امسال چند است؟

امسال قیمت عمده لوبیا قرمز درجه یک بر اساس مرغوبیت محصول در نرخ های متعددی عرضه می شود‌. چون لوبیا قرمز ایرانی در مقایسه با لوبیا قرمز خارجی طعم مطلوب تری دارد. به همین دلیل همیشه قیمت لوبیا قرمز ایرانی در نرخ بالاتری اعلام می شود.

البته هنگامی که مشتری قصد خرید لوبیا قرمز عمده را داشته باشد بسته به نوع عرضه محصول، قیمت ها تغییرات بسیاری خواهند داشت. چون معمولا قیمت لوبیا قرمز 1401 به صورت بسته بندی چه به صورت ایرانی و چه خارجی نسبت به قیمت لوبیا قرمز فله ای در نرخ بالاتری قرار دارد.

زیرا لوبیاهایی که درون کیسه های 25 و یا 30 کیلویی به فروش می رسند دارای کیفیت متفاوتی نسبت به لوبیا قرمز بسته بندی دارند. از طرفی برای تهیه انواع لوبیا قرمز بهداشتی و بسته بندی معمولا شرکت ها زمان و هزینه های زیادی صرف میکنند.

در زمینه قیمت لوبیا قرمز سال 1401 البته باید گفت به طور کلی خرید لوبیا قرمز درشت و ریز در تعیین نرخ معاملات اهمیت بسیاری دارد. چرا که قیمت لوبیا قرمز درشت به صورت عمده و خرده در نرخ بالاتری از قیمت لوبیا قرمز کیلویی ریز عرضه می شود.

با این حال اگر شما هم در سال جدید و در بازار روز حبوبات ایران به دنبال لوبیا قرمز بوجاری شده و دستچین ارزان قیمت هستید می توانید با واحد فروش ما در وبسایت الیزا تماس گرفته و خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

مطالعه بیشتر: پیشنهاد می کنیم مقاله قیمت لوبیا چیتی رو مطالعه کنید.

بهترین لوبیا قرمز ایران کدام است؟

هنگامی که صحبت از بهترین لوبیا قرمز ایران می شود همیشه لوبیا قرمز خمین و زنجان در جایگاه ویژه ای از حبوبات ایران قرار می گیرند. البته لوبیا قرمز زنجان در مقایسه با دیگر لوبیاهای قرمز داخلی سایز درشت تری دارد و از طعم مطلوب تری برخوردار است.

یکی دیگر از لوبیاهایی که در بازارهای فروش حبوبات ایران معامله می شود لوبیا قرمز ازنا، الیگودرز، خنداب، اقلید و… هستند که هر کدام در سایزهای متنوعی کاشته و برداشت می شوند.

امروزه قیمت لوبیا قرمز عمده و کیلویی در هر کدام از این نمونه ها با نرخ های متفاوتی عرضه می شود. چون حبوبات هر منطقه با توجه به شرایط آب و هوایی، نحوه کاشت و نوع پرورش دادن آنها در سایز، رنگ و طعم های متفاوتی تولید می شوند. پس قطعا قیمت لوبیا قرمز ایرانی دقیقا بسته به اینکه مربوط به کدام منطقه ایران باشد به شکل عمده و خرده در نوسانات زیادی قرار دارد.

اگر تمایل دارید بدون دغدغه بهترین لوبیا قرمز زنجان و خمین را به دست آورید تنها کافیست با کارشناسان فروش ما در سایت الیزا تماس بگیرید.

قیمت لوبیا قرمز خمین امروز

اگر شما جزو مشتریانی هستید که قصد خرید لوبیا قرمز خمین را دارید  بهتر است بدانید که لوبیا قرمز خمین یکی از بهترین لوبیاهای ایران می باشد؛ چرا که این نمونه لوبیا در مقایسه با سایر لوبیاهای داخلی کیفیت بهتری دارد.

پس قطعا این محصول قیمت بیشتری نسبت به نمونه های دیگر لوبیا قرمز ایرانی خواهد داشت. فراموش نکنید که در بازارهای فروش به لوبیا قرمز ازنا، الیگودرز، خنداب و… هم لوبیا قرمز خمین گفته می شود. پس بهتر است در همان خرید محصول حتما به سایز و رنگ محصول توجه کنید تا بتوانید مرغوب ترین لوبیا قرمز خمین را به دست آورید.

اگر به دنبال قیمت لوبیا قرمز ایرانی هستید بهتر است بدانید که قیمت لوبیا قرمز به روز است. ولی بدون شک خرید لوبیا قرمز ایرانی به صورت عمده و فله این شرایط را برایتان فراهم میکند تا حد زیادی از نوسانات بازار به دور باشید.

البته اگر یکدست و تمیز بودن لوبیا قرمز برایتان اهمیت زیادی دارد به شما پیشنهاد می دهیم خرید لوبیا قرمز بسته بندی را در اولویت قرار دهید‌. چون این نمونه حبوبات ضمن داشتن ظاهر مناسب و بهداشتی بودن از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند.

لوبیا قرمز کیلویی چند در ایران ؟ بازار خرید و فروش انواع حبوبات | حبوبات سرا

قیمت لوبیا قرمز لرستان در بازار

حبوباتی که در منطقه لرستان تولید می شود خصوصا لوبیا قرمز لرستان جزو بهترین و مطمئن ترین محصول کشور به شمار می آید. به همین دلیل قیمت لوبیا قرمز لرستان در بازارهای فروش نرخ بالایی دارد.

در تعیین قیمت لوبیا قرمز ازنا و یا قیمت لوبیا قرمز الیگودرز تنها کیفیت نقش مهمی ندارد بلکه عوامل دیگری مثل:

  • مقدار تولید سالانه
  • میزان تقاضا
  • حجم حبوبات وارداتی در بازار
  • بسته بندی یا فله بودن محصول
  • نحوه خرید
  • و…

می توانند در تعیین قیمت لوبیا قرمز ایرانی لرستان نقش بسزایی داشته باشد. پس اگر می خواهید به لیست قیمت لوبیا قرمز لرستان دسترسی پیدا کنید بهتر است قبل از استعلام تمام این عوامل را در نظر بگیرید.

امروزه بازار فروش لوبیا قرمز لرستان انواع این نمونه حبوبات را در کیفیت های گوناگونی عرضه میکند. پس شما جهت مصارف مختلف می توانید از لوبیا قرمز لرستان با نرخ های متعددی استقبال کنید. البته برای اینکه بتوانید قیمت یک کیلو لوبیا قرمز لرستان را در پایین ترین نرخ به دست آورید به شما توصیه میکنیم که خرید خود را بدون واسطه به طور مستقیم از سایت الیزا انجام دهید.

خرید لوبیا قرمز لرستان در کمترین قیمت روز را از ما در شرکت بازرگانی الیزا بخواهید

قیمت لوبیا قرمز در زنجان فله ای کیلویی چند؟

استان زنجان یکی از مهمترین قطب تولید لوبیا قرمز در کشور است که به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب بازار حبوبات فوق العاده ای دارد. همچنین این منطقه از کشور درشت ترین و با کیفیت ترین لوبیا قرمز داخلی را تولید میکند.

خوب است بدانید که سالانه شهرهای مختلف زنجان نمونه های مرغوبی از انواع لوبیا قرمز را در تناژهای بالا به دو صورت بوجاری و دست چین عرضه میکنند.

در این میان شهر قیدار، ابهر، هیدج و… توانسته سهم به سزایی از فروش لوبیا قرمز داخلی ایران را به خود اختصاص دهد. پس شما به طور مستقیم و یا از طریق واحدهای فروش می توانید حجم زیادی از انواع لوبیا قرمز را از زنجان با کمترین قیمت تهیه کنید.

البته قیمت لوبیا قرمز درجه یک در زنجان به صورت فله در کیسه های 30 کیلویی در نرخ کمتری عرضه می شود. معمولا لوبیا قرمز فله زنجان در مقایسه با دیگر نمونه های ایرانی سایز درشت تر و کیفیت بهتری دارد به همین دلیل برای بسته بندی می تواند گزینه مناسبی باشد.

الیزا مناسب ترین قیمت لوبیا قرمز ایرانی را به شما عرضه می کند و محصولات مورد نظر شما را  به طور مستقیم عرضه می کند

قیمت لوبیا قرمز ایرانی و خارجی به صورت عمده

لوبیا قرمز جزو اصلی ترین حبوبات مصرفی در انواع آش ها و خورشت ها به شمار می آید. به همین دلیل برخی از استان های کشور با کاشت نمونه های مختلفی از لوبیا قرمز در صدد تامین داخلی این محصول هستند.

با این حال باز هم به علت تقاضای بالای مصرف کنندگان لازم است تا دولت از کشورهایی مانند قزاقستان، اتیوپی، ازبکستان و… حجم زیادی از لوبیا قرمز را در بازارهای داخلی وارد کند. بنابراین در مورد قیمت لوبیا قرمز ایرانی و خارجی به صورت عمده باید گفت که هر کدام از این حبوبات نرخ متفاوتی دارند.

ضمن اینکه قیمت هر نوع لوبیا قرمز بر اساس سایز، رنگ، طعم و… تعیین می شود. از طرفی یکدست بودن،  تمیز بودن و دستچین بودن محصول می تواند نقش مهمی در خرید لوبیا قرمز کپسولی و سایر نمونه ها داشته باشد. به همین دلیل برای تعیین قیمت لوبیا قرمز بوجاری شده نرخ های مختلفی وجود دارد.

اما به طور کلی خرید لوبیا قرمز ازنا، الیگودرز و… به صورت عمده می تواند بسیار با صرفه تر باشد. چون با خرید لوبیا قرمز عمده در تناژ بالا بسیاری از عواملی که باعث افزایش قیمت شده از معاملات شما حذف می شود. پس غالباً به سود بیشتری دست پیدا خواهید کرد.

اگر به دنبال خرید عمده انواع لوبیا قرمز ایرانی و خارجی هستید بهتر است از لیست قیمت های ما نیز مطلع شوید‌.

لوبیا قرمز - پخش انواع حبوبات

قیمت لوبیا قرمز در بازار امروز

آیا می دانید که امروز قیمت لوبیا قرمز چنده؟ لوبیا قرمز در بازارهای داخلی به صورت بسته بندی و فله در وزن های مختلفی به فروش می رسد. پس با توجه به وزن و کیفیت محصول قطعا قیمت لوبیا قرمز در بازار امروز در نرخ های مختلفی عرضه می شود.

قیمت لوبیا قرمز ایرانی در فصول مختلف سال و بازه های زمانی دستخوش تغییرات زیادی می شود. حتی ممکن است قیمت لوبیا قرمز در شیراز با قیمت لوبیا قرمز در مشهد تفاوت زیادی داشته باشد. به ویژه اگر فروش لوبیا قرمز فله و فروش لوبیا قرمز بسته بندی در بازار به دست دلالان و واسطه ها بیافتد.

اما به طور کلی می توان گفت اصلی ترین مرکز تعیین کننده قیمت لوبیا قرمز در بازار امروز تهران است و عمده فروشی های بازار مولوی است. اما این نکته را هم باید گفت که قیمت روز لوبیا قرمز فله در فصل برداشت پایین ترین قیمت را به خود اختصاص می دهد.

پس قیمت روز لوبیا قرمز در بازارهای فروش بسته به کیفیت محصول، افزایش نرخ تورم، میزان برداشت سالانه، میزان صادرات، میزان واردات محصولات خارجی و… کاملا متغیر است. از این رو برای مطلع شدن از قیمت به روز لوبیا قرمز باید در هر روز با واحدهای فروش معتبر در ارتباط باشید.

ما با کاهش سهم سود خود پایین ترین قیمت روز لوبیا قرمز بسته بندی و فله را در اختیار شما قرار می دهیم.

قیمت لوبیا قرمز خارجی و وارداتی

از آنجایی که تولید لوبیا قرمز کشاورزان ایرانی جوابگوی نیاز بازارهای داخلی نیست. به همین دلیل لازم است تا از کشورهای خارجی مانند قرقیزستان، اتیوپی و حتی کشورهای دیگری مثل اوگاندا و ازبکستان حجم مناسبی از لوبیا قرمز وارد بازار مصرف ایران شود.

معمولا قیمت لوبیا قرمز خارجی در نرخ پایین تر و تنوع بالاتری عرضه می شود. ولی در این میان لوبیا قرمز قرقیزستان سایز درشت تر، قرمزتر و کیفیت بهتری دارد. همچنین دستچین بوده و به صورت کیسه های 25 کیلویی در قیمت بالاتری به فروش می رسد.

از طرفی لوبیا خارجی زودپخت تر از نمونه های مختلف لوبیا قرمز ایرانی است و نسبت به قیمت لوبیا قرمز ایرانی نرخ متعادل تری دارد. البته در مورد قیمت خرید لوبیا قرمز خارجی باید گفت که لوبیا قرمز اتیوپی رنگ تیره تری دارد و ریزتر استو

به همین دلیل بیشتر برای فروش فله مناسب می باشد. پس با وجود این موارد می توان گفت انواع لوبیا قرمز خارجی نمونه های موجود در بازار را تنوع تر کرده و قیمت های مختلفی را عرضخ می دارد که مشتری با توجه به نیاز خود می تواند مناسب ترین نمونه را انتخاب کند.

خرید انواع لوبیا قرمز (ایرانی و خارجی) در ۳ دقیقه! - قیمت خرید و فروش  حبوبات ایرانی و خارجی | حبوبات الیزا

قیمت لوبیا قرمز 900 گرمی بسته بندی شده

لوبیا قرمز جزو مهمترین حبوباتی است که در غذاهای اصیل ایرانی مثل قورمه سبزی استفاده می شود‌. به همین دلیل بیشتر خانواده های ایرانی ترجیح می دهند که لوبیا قرمز را به شکل پاک شده و کاملا بهداشتی در سلفون های بسته بندی شده استفاده کنند.

از این رو فروش لوبیا قرمز 900 گرمی در اکثر فروشگاه های زنجیره ای و دیگر بازارها رونق زیادی پیدا کرده است؛ چون که این محصول تهیه شده از دانه های تازه، مرغوب و خوش طعم هستند که توسط ماشین آلات صنعتی درون سلفون های شفاف و پلاستیکی بسته بندی می شوند.

البته امروزه قیمت لوبیا قرمز ایرانی بسته ای در نرخ بالاتری عرضه می شود چون تمامی دانه ها یکدست بوده و فاقد هر گونه سنگ ریزه، خار و خاشاک هستند. پس نیازی به پاک کردن ندارند و در سریع ترین زمان قابل استفاده می باشند.

حتی گاهی اوقات این نوع حبوبات بوجاری شده  به برخی مواد افت کش آغشته می شوند تا در زمان نگهداری مورد حمله حشرات و افت ها قرار نگیرند. پس لوبیا قرمز بسته بندی شده به راحتی در هر شرایط دمایی و رطوبتی قابل نگهداری می باشند.

از این رو قیمت یک بسته لوبیا قرمز 900 گرمی طبیعتا از قیمت یک کیلو لوبیا قرمز فله بیشتر خواهد بود. معمولا قیمت لوبیا قرمز بسته ای هم با توجه به کیفیت محصول و نوع بسته بندی تفاوت های عمده ای دارد.

با این حال اگر شما م به دنبال کارخانه حبوبات بسته بندی و ارزان ترین قیمت لوبیا قرمز بسته بندی شده هستید خبر خوب اینکه ما در شرکت الیزا، انواع حبوبات و غلات بسته بندی را در نهایت کیفیت، با قیمت کف بازار و بدون واسطه از کارخانه عرضه می کنیم.

این محصولات که با نام تجاری هومسا در سراسر کشور عرضه می شوند مناسب برای عرضه در فروشگاه ها، هایپر مارکت ها، تامین سبد کالای ارگان ها و حتی برای مصارف عمده در مراکز مختلف می باشد.

برای تهیه این محصولات می توانیداز مشاوره و پشتیبانی کارشناسان فروش ما در سایت حبوبات بسته بندی هومسا بهره مند شده و بهترین خرید لوبیا قرمز 900  گرمی را تجربه کنید.

قيمت انواع لوبيا بسته بندى شده در ايران - صنایع غذایی هومسا

سایت و مرکز فروش لوبیا قرمز عمده و ارزان

اگر به دنبال خرید لوبیا قرمز درجه 1 ایرانی و خارجی به صورت عمده و ارزان هستید. مطمئنا به سراغ مراکزی مانند:

  • فروشگاه های زنجیره ای
  • سوپر مارکت های بزرگ
  • مراکز فروش عمده لوبیا قرمز خمین عمده
  • نمایندگی های فروش مستقیم
  • سایت های فروش آنلاین
  • و‌…

خواهید رفت. امروزه با توجه به رقابت زیادی که بین این شرکت ها و مراکز پیش آمده است. هر کدام از این فروشگاه ها سعی میکنند تا شرایط فوق‌العاده ای را برای مشتریان خود در نظر بگیرند.

در صورتی که برای کنترل هزینه های خود باید به سراغ مراکزی بروید که تنوع زیادی در محصولاتشان دارد و جزو یک مرکز فروش معتبر فعالیت می کنند. ضمن اینکه تامین کننده دست اول باشند و مناسب ترین قیمت ها را در اختیارتان قرار بدهند.

افزون بر اینکه قابل اعتماد باشند و قیمت هر محصول را بر اساس کیفیت واقعی آن اعلام کنند و از اعتماد شما سوء استفاده نشود. ضمن اینکه از هر مکانی و در هر شرایطی دسترسی را برایتان آسان کنند و شما امکان خرید حضوری و اینترنتی را داشته باشید.

تمامی این موارد گفته شد تا شما بدانید با انتخاب معتبرترین سایت خرید لوبیا قرمز ارزان می توانید خرید فله ای لوبیا قرمز و یا حتی خرید انواع حبوبات عمده بسته بندی را با خیالی آسوده و به راحتی انجام بدهید.

در این راستا اگر به دنبال چنین سایت و چنین مرکز فروش عمده ای هستید ما در وبسایت الیزا سعی کرده ایم با مشاوره و پشتیبانی فروش لوبیا قرمز و سایر حبوبات متنوع دیگر از شما حمایت کنیم. همچنین خرید فروش لوبیا قرمز عمده را با حجم های دلخواه و تنوع بالا در کمترین قیمت بازار برایتان رقم بزنیم.‌

ضمن اینکه با حذف واسطه ها از مسیر معامله خود با شما، قیمت لوبیا قرمز ایرانی و خارجی را در مناسب ترین نرخ به دستتان می رسانیم.

از طرفی اعتماد شما را  ارزشمند می دانیم و همواره در تلاشیم هر محصولی را همان طوری که هست و با قیمت واقعی عرضه کنیم. پس بنابر اعتماد شما بهترین ها را با ارزانترین نرخ برایتان به ارمغان آوریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز