فروش حبوبات

فروش حبوبات بصورت عمده در سایت حبوبات

فروش حبوبات فله ای توسط مراکز زیادی در فضای حقیقی و مجازی انجام می شود. علاوه بر انواع حبوبات ایرانی، حبوبات وارداتی نیز به بازار ایران وارد شده و توسط فروشگاه های آنلاین اینترنتی و سایت های شرکت های وارد کننده، هم به صورت عمده و تناژ بالا و هم بصورت خرد بطور مستقیم عرضه می گردد.

حبوبات خارجی همچون حبوبات ایرانی نیاز بازار حبوبات ایران است. حبوبات چین، حبوبات ازبک، حبوبات روسیه، حبوبات کانادا، حبوبات اتیوپی و حبوبات ترکیه از این کشورها وارد شده و در تمامی بازارها عرضه می گردد. بنابراین انواع حبوبات لوبیا، نخود، لپه، عدس و ماش با تنوع زیادی و با روش های مختلف سنتی و مدرن در دسترس فعالان حوزه حبوبات قرار می گیرد.

عرضه مستقیم حبوبات به شکل حقیقی و اینترنتی

حبوبات از دیرباز همچون دیگر محصولات در فضای حقیقی با مزایایی همچون اعتماد بالا به دلیل خرید حضوری و رو در رو خرید و فروش می شود. اما چندین سال است که با پیشرفت تکنولوژی جهت دسترسی آسان تر خریداران و ارتباط بیشتر و مستقیم تر خریداران و فروشندگان، عرضه حبوبات در فضای اینترنتی به شکل فروشگاه اینترنتی حبوبات و وبسایت های عرضه حبوبات نیز شکل گرفته است.

هر دو روش با رقابت زیادی فروش حبوبات را انجام می دهند. چرا که هر دو روش مزایای منحصر به خود را دارد و با توجه به شرایط خرید و فروش، خریدارن و فروشندگان را جذب خود می کند.

قیمت پخش حبوبات در فروشگاه اینترنتی

قیمت عرضه حبوبات در سایت های مرتبط به حبوبات بسته به میزان خرید متغیر است. حبوبات فله ای اگر در حجم کم یا همان خرد تهیه شوند قاعدتا قیمت بالاتری خواهد داشت. همچنین اگر حبوبات در تناژ بالا و عمده خریداری شود با قیمت ارزان و پایین تری عرضه می گردد.

مرکز پخش حبوبات به عنوان فروشگاه جامع توزیع حبوبات، انواع حبوبات وارداتی و ایرانی را با نرخ مناسب و مستقیم، بدون واسطه با قیمت ارزان عرضه می دارد. چرا که سایت نام برده تولید کننده حبوبات ایرانی و وارد کننده حبوبات خارجی است.

جهت خرید آنلاین و یا سنتی حبوبات می توان با مشاورین مرکز حاضر در ارتباط بود.
منبع: حبوبات ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز