حبوبات غیر شرکتی

فروش انواع حبوبات غیر شرکتی

حبوبات غیر شرکتی محصولاتی هستند که فراینده تولید و توزیع آنها به صورت پیچیده نمی باشد و فقط به شکل فله ای در سطح بازار توزیع می گردد. حبوبات غیر شرکتی در مقایسه با حبوبات شرکتی کمتر در بازار وجود دارد و به فروش می رسد.

آنچه در این مقاله می خوانید:

انواع حبوبات غیر شرکتی

حبوبات غیر شرکتی

در اینجا نمونه هایی از حبوبات غیر شرکتی را برای شما ارائه میکنیم:

لیه
عدس ریز
دال عدس
لوبیا (چیتی و قرمز و سفید و چشم بلبلی)
جو و گندم پوست کنده
نخود
ماش
سویا

و…

تفاوت حبوبات شرکتی و غیر شرکتی

حبوبات شرکتی:به صورت بسته بندی می باشند و این محصولات فراینده های مخصوصی را طی میکند،این اجناس در مراکز فروش و سوپر مارکت ها وجود دارند.این نوع حبوبات به دلیل شرکتی بودن و همچنین به دلیل نظارت دقیق تر بر آنها محصولات خود را پاک شده و تمیز تر به بازار ارائه می کنند.

حبوبات غیر شرکتی:حبوباتی هستند که روند تولید و پخش و فروش چندان پیچیده ای ندارند و قیمت آنها نسبت به حبوبات شرکتی ارزان تر است و به صورت فله ای در عمده فروشی ها و گاها میوه و تره بار فروخته می شوند.

خرید و فروش حبوبات غیر شرکتی

حبوبات غیر شرکتی

حبوبات غیر  شرکت هم دارای کیفیت های درجه یک و دو می باشند که قطعا حبوبات درجه یک گران تر است ولی این محصولات نسبت به حبوبات شرکتی ارزان تر به فروش می رسند.

حبوبات غیر  شرکت را نیز خریداران محترم میتوانند از کشاورز به طور مستقیم با مراجعه به مزارع کشاورزی خریداری نمایند زیرا با مراجعه مستقیم به کشاورز میتوانند محصول مورد نظر خود را با نرخ ارزان تر تهیه کنند.

قیمت گذاری حبوبات شرکتی و غیر  شرکتی در بازار

قیمت گذاری حبوبات غیر شرکتی نیز همانند حبوبات شرکتی زیر نظر مراجع دولتی می باشد تا از سو استفاده برخی افراد سود جو و دلالان جلوگیری شود.

در این بین نیز افرادی وجود دارند که حبوبات غیر شرکتی را خریداری نموده و با بسته بندی و نوشتن یک برند محصولات خود را با نام حبوبات شرکتی با قیمت بالاتر به فروش می رسانند،به همین دلیل هنگام خرید محصول باید به دقت بسته بندی را بررسی کنید.

بهتر است برای خرید حبوبات غیر شرکتی به مراکز معتبر مراجعه یا به صورت فله ای خریداری کنید،تا دست سود جویان از سود کلان قطع گردد تا حقوق کشاورز و فروشنده ها ضایع نشود.

برای جلوگیری بهتر،این گونه افراد بهتر است هنگام مشاهده به مراجع ذیربط گزارش داده شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز