نخود صادراتی کرمانشاه

خرید و فروش نخود صادراتی کرمانشاه

قیمت نخود صادراتی کرمانشاه در سال 99 با رشد فزاینده ای به بالای 11000 تومان در هر کیلو رسید. این افزایش قیمت به دلیل صادرات نخود کرمانشاه بوده است.

نخود صادراتی کرمانشاه

کرمانشاه قطب تولید نخود در ایران است که علاوه بر تامین بازار داخلی کشور، نخود صادراتی فراوانی را هر ساله راهی بازارهای کشورهای همسایه نیز می کند.
نخود صادراتی کرمانشاه

نخود کرمانشاه چه سایزی دارید؟

نخودی که جهت صادرات خرید و فروش می شود شامل تمامی سایزهای نخود برداشت شده کرمانشاه می باشد.
نخود فلافلی یا همان نخود ریز سایز 5 و 6، نخود آبگوشتی یا همان نخود سه خان سایز 7، 8 و 9 و همچنین نخود درشت اعلا یا همان دو خان سایز 9 و 10 که هر سه جهت صادرات به کشورهایی همچون عراق، قطر، افغانستان و غیره استفاده می گردد، هر سه نخود صادراتی محسوب شده و توجه تجار ایرانی و خارجی زیادی را به خود جلب کرده است.

  • نخود فلافلی کرمانشاه
  • نخود سه خان کرمانشاه
  • نخود دو خان کرمانشاه

نخود صادراتی کرمانشاه

کیفیت نخود صادراتی کرمانشاه

نخود صادراتی بایستی باری کاملا تمیز و سورت شده و همان قیمت اعلام شده به بازار خارجی باشد تا عرضه باری مرغوب موجب تداوم همکاری گردد.
قیمت خرید و فروش نخود صادراتی بسته به سایز آن متغیر بوده و با افزایش سایز نخود قیمت آن نیز بالا می رود.
خرید نخود صادراتی که معمولا در حجم بالا سفارش داده می شود اگر از محل تولید آن تهیه گردد قیمت دست اول و بی واسطه را رقم خواهد زد.

تجار ایرانی و خارجی می توانند جهت خرید نخود صادراتی در هر مقداری، در طول سال، با بازرگانی ما در ارتباط باشند تا در کمترین زمان بار صادراتی خود را تحویل بگیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز