خرید عدس ساسکن

خرید عدس کانادایی ساسکن و اگری کام

از جمله عدس های خارجی در بازار داخلی کشور، عدس کانادایی ساسکن و اگری کام در کیفیت و گریدهای مختلف است که همیشه و در همه حال در بازار حبوبات مجازی و محلی یافت می شود.

عدس ساسکن و اگری کام، دو برند عدس سبز کانادایی است که واردکننده های زیادی را به دلیل داشتن خریداران داخلی فراوان، به خود جلب کرده است. به همین خاطر این دو برند با گریدهای مختلفی در تناژهای بالا وارد شده و به شکل عمده در بازارهای داخلی خرید و فروش می گردد. ساسکن و اگری کام همچون برندهای دیگر عدس کانادایی مانند اخضر، هاروست، ویکتوریا و ایلتا در تمام طول سال وارد و پخش می گردد.

جهت خرید انواع برندها اگر بتوان با واردکننده های این محصول لینک شد و به طور مستقیم و با قیمت پایه خرید را انجام داد برای خریدار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در سال های اخیر به دلیل آگاه شدن تجار به روش وارد کردن عدس کانادایی همچون اگری کام و ساسکن، بسیاری به سمت واردات عدس روی آورده اند. این موضوع از جهاتی برای بازار بهتر است، چرا که همیشه عدس خارجی در بازار موجود است و از آن سو به دلیل فروش بهتر و رقابتی قیمت ها برای فروش یکسان بوده و به دلیل رقابت بیشتر احتمال پایین آوردن قیمت توسط دست اول ها بیشتر است.

بازرگانی الیزا از جمله شرکت های وارد کننده و پخش کننده این دو نوع عدس در تناژ های مختلف است. جهت خرید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز